Név: Megyesi Gusztáv
Idõpont: 2013/03/30
Reptér/helyszín: LHBP
Pozíció: APP
Értékelés:
Alapvetőleg az összes gépet határozottan és magabiztosan kezeli, szinte hibátlanul irányít le mindent - igaz a magabiztosság néha átmegy 'túlzásba', aminek negatív oldala is van: előfordul (korábbiakhoz hasonlóan), hogy a gépeket már úgy forgatná be a végső egyenesre, hogy a pilóta túl magasan van/túl nagy sebességgel halad (MAH535), ebből kifolyólag egyszerűen lehetetlennek minősül az ILS elkapása. Ettől eltekintve az általános helyzeteket nézve példás a forgalomkezelése; kiemelendő EMG kezelése (vagy kezelésére való próbálkozás): fónia hibátlan (általánosan is csak néhány apróbb hibát vétett), igyekszik információkat begyűjteni a pilótától, a helyzetet lekoordinálni a szomszédos irányítókkal (jelenleg ld. TWR).
 Az egyetlen súlyos (és sajnos végzetes) hiba ott jelenik meg, amikor valamilyen forgalmi szituáció megbontja a felépített 'rendszert'/az eddig felépítettet bármi miatt meg kell változtatni. Jelen helyzetben pl. a gépek kiforgatása és az EMG beforgatása az üres helyre nem volt probléma, de a kialakult 'rendszertelenség' miatt (kiforgatott/várakozó gépek által okozva) a helyzet később már a nem átlátható/egybefüggő kategóriába volt sorolható - itt értsd a 'random' headingek kiadását, inkább az volt látható a radaron, hogy a kollega nem látja előre a forgalom alakulását és/vagy hirtelen utasításokat adott a forgalom gyors lekezelésére (pl. CA mentése csak épphogy elkerüléssel - másik oldalról legalább észrevette, de ilyenkor már késő).

 Összesítve: A 'jeles' érdemjeggyel értékelhető irányítást erősen lerontja az EMG után hátramaradt forgalom megszervezése és kezelése.
Vizsgabiztos: Dániel Zsolt

Eredmény: Sikertelen