VACCHUN vizsgalap

Időpont:            2007.07.19.

Vizsgázó:           Győrei Tamás

Pozíció:              APP

Cél fokozat:      STU+

Vizsgabiztos:     Selmeci Péter

Eredmény:        sikeres / sikertelen

Erősségek (amik nagyon tetszettek):

  • Nagyon szép, folyamatos forgalom áramoltatás, konfliktusnak még közelébe sem került
  • Keresztező magasságokra figyelt, ahogy lehetett engedte tovább emelkedni/süllyedni a forgalmat
  • A problémás repülőgépnél az összetett hibát gond nélkül megértette és az információ figyelembevételével dolgozott tovább. Visual approach engedélyezése jó gondolat volt!

Fejleszteni valók (ahol még van mit gyakorolni):

  • Feszes, talán enyhén gyors kommunikáció, mely esetenként túlzott odafigyelésre készteti a pilótákat. A vizsga alkalmával a frekvencia kihasználtsága magas volt, többször volt összeadás,mely hol az irányító,hol a pilóták türelmetlenségéből adódott.
  • Hívójeltévesztés, LOT532 járat szinte kivétel nélkül LOT523-ként lett meghívva, a pilóta nem vette észre (elmondása szerint)
  • Csak másodszori ráfordításra sikerült a műszaki problémával küszködő repülőgépet lehozni, első alkalommal az 500ft/min-es süllyedésre képes gép túl magasan volt a megközelítéshez, ennek ellenére engedélyezve lett a megközelítés számára. A második megközelítésél a visual approach engedélyezése után érdeklődött arról, hogy a pilóta látja –e a repülőteret.

Köszönjük a segítséget a résztvevő pilótáknak!

               MAH1774 – Ónodi Béla

               LOT532 – Zudor Péter

               MAH1492 – Baka Dávid

               BER8424 – Turóczi Tamás

               BER8282 – Csoba Máté

               SWR225J – Kiss Károly

               MAH2257 – Varga Gábor

               AUA145F – Michael Wöhry

               HALOC – Hullai Oktávián

               TVL255 – Rigó Bálint

 

És az irányítóknak!

               LHBP_TWR – Radó Iván

               LHCC_CTR – Ábrahám Attila