VACCHUN vizsgalap

Időpont:            2008. január 29.

Vizsgázó:           Csordás András

Pozíció:              TWR

Cél fokozat:      STU

Vizsgabiztos:     Csernák Gergely

Eredmény:        sikeres / sikertelen

 

Erősségek (amik nagyon tetszettek):

Minden pillanatban tudta, hogy mit akar csinálni, fennakadás a gépek kezelésében nem volt. A hibás repterveket, hibásan beállított SQ értékeket rendben észrevette.

 

Fejleszteni valók (ahol még van mit gyakorolni):

·         Fóniában sok volt a hiba:

o   „Cleared for land RWY31R”

o   behind indokolatlan használata, amikor a hivatkozott gép már régen messze járt

o   „swing over” nem használata a 31R lezárásakor

·         nem kommunikált a többiekkel

o   MAH450 mire várt 10 percet az A2-őn?

o   Az APP nem kapott egyértelmű infót arról, hogy a 31R le van zárva

·         31L-re leszállt gép kapott clearence-t, hogy átmenjen a pályán, miközben 2 gép volt final-en,

·         13R engedély 31R használatakor (ez csak az idegesség miatt volt, biztosan), pilóta kérdésére javította,

·         érkező AFR SQ-ja C maradt a földön végig

Hangsúlyozottan csak azzal az ígérettel lett sikeres a vizsga, hogy sokat gyakorol, és a fenti hibákat javítja.

 

Köszönjük a segítséget a résztvevő pilótáknak!

               Hívójel – név

              

És az irányítóknak!

               Hívójel – név