Dátum: 2012. június 2.

Vizsgázó: Medvenics Máté

Pozíció: LHBP_APP

Fokozat: APP (S3)

Vizsgabiztos: Csernák Gergely

Eredmény: sikertelen

Erősségek (amik nagyon tetszettek) :

AUA856Q hibás QNH javítva.

HALCO hibás SID, nyugisan lekezelve.

EMG lekezelve rendben, toronnyal is.

TSO süllyedését figyelte.

 

Fejleszteni valók (ahol még van mit gyakorolni):

EIN678 nem süllyedt az elején?

AUA856Q és TVS314 konfliktusa nem volt szépen kezelve.

AUA856Q routing after BP436 nem igazán volt világos.

AUA856Q még lefelé az EMG után? Nagyon feleslegesnek tűnt.

KLM 220-ra felesleges, fordulhatna egyből ILS-re!

LHA sem süllyedt az elején. Nagyon-nagyon sokáig

AUA856Q többször kérdezte a TPS holdingot, de nem volt válasz.

LHA még mindig FL100-on van, a 130-as irány sem volt túl szerencsés, mert onnan nem elérhető a 13R.

EIN678 cleared visual pedig nem jelentette, hogy látja a pályát.

HALCO rossz ILS freki, utána a 111.7 helyett 111.5-et olvasott vissza, majd stand-by a ROT átadása miatt, pedig az ráért volna!

MAH1515 is túlment az ILS-en, és fordult vissza H100-ra

LHA még mindig 8000 lábon

LHA right 040, pedig rég 100 és cleared ILS. 18 NM a távolság.

MAH 481 is átment az ILS-en 19 NM-re az előzőtől, nem volt kapkodásra ok

Sajnos nem lehetett érezni, hogy a következő két gépnél tovább is sikerül tervet készíteni. Ez picit kevés. Nagyon nagyok voltak a távolságok az érkezők között.

Többen sok fónia hibát jeleztek, amire az én fülem nem volt eléggé érzékeny.

Köszönjük a résztvevőknek:

MAH1515 (Palencsár Botond)

AUA856Q (Győrei Tamás)

HALCO (Tagai Csaba)

TSO194 (Ni Alex)

KLM1978 (Gallyasy Tamás)

EIN678 (Boros Gábor)

TVS314 (Nekifor Zsolt)

LHA781 (Schuwerk Johann)

ROT25L (Süle Zsolt)

FXW839I (Ibrahimovic Mirza)

MAH481 (Bánki István)

MAH480 (Törcsváry István)

WZZ3LX (Lakó Ádám)